مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 13:152023-01-07اقتصادي

ساختمان های تهران دارای هویت می شوند


سرپرست اداره کل معماری و ساختمان شهرداری تهران از ابلاغ «دستورالعمل طراحی توده ساختمان های پهنه سکونت بر اساس پاکت حجمی» و هویت دار شدن ساختمان ها خبر داد.

- سرپرست اداره کل معماری و ساختمان شهرداری تهران از ابلاغ دستورالعمل طراحی توده ساختمان های پهنه سکونت بر اساس پاکت حجمی و هویت دار شدن ساختمان ها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حامد سلیمی در خصوص جزییات مصوبه پاکت حجمی درباره ساختمان های تهران گفت: در مصوبه مذکور که به تصویب شورای اسلامی شهر تهران رسیده و برای اجرایی شدن به مناطق 22 گانه ابلاغ شده است، پیشنهاداتی در خصوص استفاده از ظرفیت های موجود در طرح های جامع و تفصیلی به منظور توسعه امکانات طراحانه در زمینه پاکت حجمی ابنیه (بکارگیری پیش آمدگی ها و فرورفتگی ها در ظاهر ساختمان) واقع در پهنه سکونت ارائه شده که مسیر معماران و طراحان را برای انجام طراحی های خلاقانه و هویتمند نمای ساختمان های شهر هموار می کند.

سرپرست اداره کل معماری و ساختمان شهرداری تهران با انتقاد از شیوع طراحی های مکعبی مشابه و در عین حال غیرهمگون و بی هویت برای نمای ساختمان ها در شهر تهران، اظهار کرد: هدف مصوبه پاکت حجمی، ارتقا سیما و منظر شهری و اعتلای کیفی معماری و شهرسازی تهران و ایجاد زمینه مساعد برای طراحی های خلاقانه معماری به صورت قاعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان های تهران دارای هویت می شوند

ساختمان های تهران دارای هویت می شوند