مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 13:102023-01-07سياسي

دهه فجر سالجاری با صبغه امیدآفرینی برگزار خواهد شد


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، با بیان اینکه برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی سال جاری با صبغه امیدآفرینی و ایجاد شادی و نشاط در جامعه برگزار خواهد شد، - تصریح کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای پاسخگویی به شبهات ایجاد شده از سوی استکبار جهانی است.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری امروز، 17 دی ماه در نشست مسئولان کمیته های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان که در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان برگزار شد، گفت: ستاد استانی دهه فجر انقلاب اسلامی به منظور بزرگداشت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با شکل گیری 24 کمیته استانی و 17 ستاد شهرستانی در استان گیلان فعال شده است.

وی با تاکید بر اهمیت بزرگداشت باشکوه ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری با توجه به تحرکات دشمنان و ایجاد اغتشاشات اخیر، اظهار کرد: دسیسه ها، فتنه ها و جنگ ترکیبی دشمنان نظام با حضور پر شور و شعور مردم در صحنه های انقلاب اسلامی به شکست خواهد انجامید.

حجت الاسلام اشجری با بیان اینکه برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی سال جاری با صبغه امیدآفرینی و ایجاد شادی و نشاط در جامعه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: پروژه ایجاد موج نامیدی در جامعه اسلامی ایران و فریب نسل جوان از سوی دشمنان نظام، با شکست مواجه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه فجر سالجاری با صبغه امیدآفرینی برگزار خواهد شد

دهه فجر سالجاری با صبغه امیدآفرینی برگزار خواهد شد