مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 13:062023-01-07سياسي

مازوت سوزی در اصفهان را متوقف کنید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی قاسم زاده شهردار اصفهان در گفت و گویی ضمن گرامی داشت میلاد حضرت زهرا(س) با بیان اینکه فضای شهری مهیای این عید بزرگ می شود، اظهار کرد: جشن های بسیاری برای برپایی در شهر تدارک دیده شده است و امیدواریم مردم به ویژه بانوان روزهای خوب و خوشی را در این ایام سپری کنند.

وی با بیان اینکه این روزها اصفهان شرایط سختی را از حیث زیست محیطی تجربه می کند، تصریح کرد: علیرغم بارش باران در پایان هفته گذشته انتظار می رفت شرایط آب وهوا بهتر شود اما چنین نشد و این می تواند دلیلی بر این باشد که صرفاً منابع متحرک یعنی خودروها منبع آلایندگی شهر نیستند و باید به دنبال علل اصلی بگردیم.

قاسم زاده با تأکید بر اینکه مهمترین علت آلایندگی در این روزها مصرف مازوت است، خاطرنشان کرد: مردم به شکل های مختلف از متولیان درخواست کردند که حداقل در شرایط اضطرار مصرف مازوت متوقف شود، متولیان نیز باید شرایط مردم اصفهان را درک کنند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه مدیریت شهری در جایگاهی نیست که بتواند تصمیم بگیرد، تأکید کرد: ما به عنوان یک مطالبه گر و از زبان مردم مطالبه آن ها را مطرح می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازوت سوزی در اصفهان را متوقف کنید

مازوت سوزی در اصفهان را متوقف کنید