مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 12:522023-01-07پزشكي

آغاز مطالعه بالینی واکسن رازی کووپارس با روش تزریق داخل بینی


با صدور مجوز سازمان غذا و دارو، مطالعه بالینی واکسن رازی کووپارس تزریق داخل بینی(افشانه) به عنوان دوز بوستر (یادآور) با قابلیت بر روی تمام پلت فرم های واکسن های کووید 19 آغاز شد.

- ایسنا/البرز با صدور مجوز سازمان غذا و دارو، مطالعه بالینی واکسن رازی کووپارس تزریق داخل بینی(افشانه) به عنوان دوز بوستر (یادآور) با قابلیت بر روی تمام پلت فرم های واکسن های کووید 19 آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید رضا بنی هاشمی از شروع مطالعه بالینی دوز بوستر یا یادآور واکسن رازی کووپارس داخل بینی خبر داد و گفت: پس از انجام موفقیت آمیز مطالعه بالینی واکسن رازی کووپارس به دو شکل عضلانی و داخل بینی در یک سال و نیم گذشته، به تازگی سازمان غذا و دارو، مجوز کارآزمایی بالینی نوع داخل بینی این واکسن را به عنوان دوز یادآور بر روی تمام پلت فرم های موجود واکسن، صادر کرد و داوطلبان فارغ از اینکه در گذشته کدام یک از واکسن های پیشگیری از کووید 19 را تزریق کرده باشند، از امروز می توانند با مراجعه به موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، واکسن داخل بینی رازی کووپارس را دریافت کنند.

وی افزود: مطالعه بالینی واکسن رازی کووپارس یک سال و نیم پیش با موفقیت سپری و پاییز سال گذشته نیز وارد سبد واکسیناسیون شد اما مطالعه جدید، به پیشنهاد وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مطالعه بالینی واکسن رازی کووپارس با روش تزریق داخل بینی

آغاز مطالعه بالینی واکسن رازی کووپارس با روش تزریق داخل بینی