مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 12:502023-01-07فناوري

ابداع روتر وای فای با آنتن هایی که کاربر را در خانه دنبال می کنند


«ام اس آی» درنمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی2023 از یک روتر با آنتن هایی رونمایی کرده که هنگام حرکت کاربر در خانه پوشش وای فای قدرتمندتر ارائه می کند.

- ام اس آی درنمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی2023 از یک روتر با آنتن هایی رونمایی کرده که هنگام حرکت کاربر در خانه پوشش وای فای قدرتمندتر ارائه می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از انگجت، روتر مذکور RadiX BE2200 Turbo نام دارد که مخصوص وای فای با قابلیت هایی خارق العاده است تا تضمین شود کاربر به سرعت به اینترنت وای فای پر سرعت متصل می شود.

هر چند استاندارد جدید وای فای هنوز نهایی نشده اما روتر مذکور برای پشتیبانی از وای فای 7 طراحی شد و همچنین مجهز به فناوری AI QoS است که هنگام بازی های رایانه ای یا ترجیح دهی نوع متفاوتی از ویدئوهای در حال پخش به کار می آید و سرعت ارتباط رایانه با سرور بازی ها را ارتقا دهد.

پهنای باند روتر ام اس آی 320 مگاهرتز است و شرکت مدعی است در مقایسه با روترهای وای فای 6 معمول 4 بار سریع تر عمل می کند.

اما نکته متمایز درباره RadiX آنتن های آن است که برخلاف روترهای معمول دیگر می تواند به طور خودکار موقعیت خود را طوری تنظیم کند تا زمان حرکت کاربر در خانه، دستگاه های خاصی را دنبال و بهترین پوشش وای فای را ارائه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابداع روتر وای فای با آنتن هایی که کاربر را در خانه دنبال می کنند

ابداع روتر وای فای با آنتن هایی که کاربر را در خانه دنبال می کنند