مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 12:452023-01-07سياسي

امام جمعه کرج: دشمن به دنبال هیأت سکولار است/ جهاد تبیین را رها نشود


امام جمعه کرج و نماینده ولی فقیه در استان البرز با تأکید بر اینکه «جهاد تبیین» را رها نکنید، گفت: دشمن از شما هیأت سکولار می خواهد و شما باید با این موضوع مقابله کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، به مناسبت وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها جمعی از شاعران و ستایشگران اهل بیت علیهم السلام البرز با نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان دیدار و تعدادی از شاعران، ستایشگران و مرثیه سرایان اهل بیت (علیهم السلام) فضای حسینیه امام خمینی (رحمه الله علیه) دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج را به نام حضرت ام البنین (سلام الله علیها) و قمر بنی هاشم (علیه السلام) معطر کردند.

آیت الله حسینی همدانی در این دیدار ضمن عرض تسلیت به مناسبت وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها، با تأکید بر لزوم توجه به جوانان و جوان گرایی در عرصه ستایشگری اهل بیت علیهم السلام، گفت: به جوانان و نوظهوران این عرصه اهمیت دهید و کوتاهی نکنید.

وی در ادامه برآیند جلسه امروز را ادب عنوان کرد و افزود: مادر ادب ام البنین است و این سبب شد تا فرزندی را تربیت کند که اسوه ادب شود.

امام جمعه کرج با اشاره به زیارت نامه حضرت ابوالفضل العبّاس علیه السلام، بیان کرد: در این زیارت نامه ویژگی های بسیار عمیق و دقیقی درباره قمر بنی هاشم علیه السلام بیان شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرج: دشمن به دنبال هیأت سکولار است/ جهاد تبیین را رها نشود

امام جمعه کرج: دشمن به دنبال هیأت سکولار است/ جهاد تبیین را رها نشود