مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 12:302023-01-07بين الملل

پایان عملیات ضد داعش نیروهای «قسد» و بازداشت بیش از 100 مظنون


نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) بیش از 100 تن از اعضای داعش و افراد مظنون به همکاری با این گروه تروریستی را در جریان عملیاتی در شمال شرقی سوریه و مرز عراق و سوریه بازداشت کردند.

- پایان عملیات ضد داعش نیروهای قسد و بازداشت بیش از 100 مظنون نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) بیش از 100 تن از اعضای داعش و افراد مظنون به همکاری با این گروه تروریستی را در جریان عملیاتی در شمال شرقی سوریه و مرز عراق و سوریه بازداشت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) در بیانیه ای اعلام کرد، در جریان عملیات پاکسازی و یورش به مخفی گاه های تروریست ها، 154 چهره تحت تعقیب دستگاه قضایی بازداشت شدند.

طبق این بیانیه، نیروهای سوریه دموکراتیک هفته گذشته پس از ناکامی گروه تروریستی داعش در آزادسازی نیروهای خود از زندانی در شهر رقه، عملیات امنیتی را با عنوان صاعقه جزیره را کلید زدند.

بر اساس بیانیه یاد شده، در این عملیات ضد داعش که جمعه به پایان رسید، 102 تن از اعضای گروه تروریستی داعش و 27 مظنون به حمایت لجستیکی و تبلیغاتی برای داعش طی عملیاتی هشت روزه علیه اعضای گروه تروریستی داعش بازداشت شدند.

همچنین در این بیانیه آمده است، نیروهای قسد 55 روستا و زمین کشاورزی در شرق و نیز بخش های گسترده ای از مرزهای مشترک سوریه-عراق را پاکس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان عملیات ضد داعش نیروهای «قسد» و بازداشت بیش از 100 مظنون

پایان عملیات ضد داعش نیروهای «قسد» و بازداشت بیش از 100 مظنون