مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 12:252023-01-07سياسي

طرح احداث چاه های جذبی در انتظار تایید شهردار شهرکرد


رییس کمیسیون عمران و امور زیربنایی شورای اسلامی شهرکرد گفت: سال گذشته طرحی مبنی بر اضافه شدن بند احداث چاه های جذبی در پروانه های ساختمانی در شورا مطرح شد اما تا کنون موافقت شهرداری را جلب نکرده است.

- فرشاد چراغپور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: یکی از راه های مقابله با خشکسالی و تقویت سفره های زیرزمینی استفاده از آب های سطحی و آب های ناشی از بارندگی است که متأسفانه این مقوله در شهرکرد غفلت شده است.

رییس کمیسیون عمران و امور زیربنایی شورای اسلامی شهرکرد افزود: سال گذشته طرحی مبنی بر اضافه شدن بند احداث چاه های جذبی در پروانه های ساختمانی در شورا مطرح شد اما تا کنون موافقت شهرداری را جلب نکرده است.

وی ادامه داد: با این طرح اگر در هر منزلی چاهی احداث شود آب های سطحی و بارندگی ها به سمت سفره های زیرزمینی هدایت می شود که سبب تقویت این سفره ها و کاهش خشکسالی می شود.

چراغپور بیان داشت: با وجود تذکرهای متعدد در جلسات شورا و پیگیری های زیاد اما شهرداری بدون هیچ جواب قانع کننده ای هنوز این طرح را به مرحله اجرا نرسانده است.

 رییس کمیسیون عمران و امور زیربنایی شورای اسلامی شهرکرد در پایان گفت: این طرح در بلند مدت با توجه به شیب دار بودن زمین به احیای دشت شهرکرد کمک بزرگی می کند که فعلا در انتظار تایید شهردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح احداث چاه های جذبی در انتظار تایید شهردار شهرکرد

طرح احداث چاه های جذبی در انتظار تایید شهردار شهرکرد