مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 12:002023-01-07حوادث

کشف 50 سکه تقلبی دوره ساسانی در استان زنجان


فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: 50 سکه تقلبی با طرح ساسانی در شهرستان زنجان کشف و یک نفر دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، سرهنگ حسین علی فضلی اظهار کرد: نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی شهرستان زنجان با اقدامات اطلاعاتی گسترده و تحقیقات جامع، موفق شدند یک متهم که در زمینه فروش سکه های تقلبی فعالیت داشت را شناسایی و 50 سکه تقلبی با طرح ساسانی را کشف کنند که در این رابطه یک نفر دستگیر شد که پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح قضایی تحویل داده شد.

وی تصریح کرد: در سال های گذشته فعالیت های موثری برای جلوگیری از حفاری های غیر مجاز و قاچاق اشیاء عتیقه در اماکن تاریخی و محوطه های باستانی توسط نیروهای یگان حفاظت صورت گرفته است.

این مسئول ادامه داد: عزم جدی برای حفاظت از اشیای تاریخی و مبارزه با قاچاق آثار باستانی به عنوان بخشی از سند هویت ملی کشور و استان زنجان در همه حوزه های مختلف وجود دارد.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان اضافه کرد: مردم می توانند از طریق سامانه 09662 حفاری های غیرمجاز، تخریب میراث فرهنگی و یا تعرض به آثار تاریخی را به کارشناسان سازمان میراث فرهنگی اطلاع د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 50 سکه تقلبی دوره ساسانی در استان زنجان

کشف 50 سکه تقلبی دوره ساسانی در استان زنجان