مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 11:462023-01-07اقتصادي

کمک 37 میلیاردی نیکوکاران به نیازمندان ایلام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز رضا طاهری  مدیرکل کمیته امداد ایلام در گردهمایی آموزشی مسئولان و مدیران اجرایی مراکز نیکوکاری وابسته به کمیته امداد استان ایلام که در محل هتل زاگرس این شهرستان برگزار شد، گفت:  مردم نیکوکار در استان ایلام امسال تاکنون بیش از 375 میلیارد ریال برای مشارکت در دستگیری از نیازمندان به مراکز نیکوکاری این استان کمک کرده اند.

وی افزود: باتوجه به اینکه یکی از اهداف مهم کمیته امدادامام خمینی (ره) بالا برون سطح مشارکت مردم ومردمی شدن فعالیتها و خدمات امداد است مراکز نیکوکاری می تواند یکی از مهمترین ابزارها و ظرفیت های اصلی این امر باشند.

 مدیرکل کمیته امداد ایلام به توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در مناطق کم برخوردار اشاره کرد و افزود: این مهم یکی دیگر از مهمترین برنامه های کمیته امداد است و مراکز نیکوکاری با توجه به اینکه پل ارتباطی مناسبی بین نیکوکاران و نیازمندان جامعه به حساب می آیند می توانند نقش بسیار مهمی در این زمینه را ایفا کنند.

طاهری تصریح کرد: توانمند سازی محلات کم برخوردار در قالب طرح 2020 یکی دیگر از اقدامات این نهاد حمایتی است که با همکاری بهزیستی، هلال احمر، استانداری و دیگر دستگاهها در برخی شهرستانها و مناطق استان برگزار می شود، همچنین مراکز نیکوکاری می توانند نقش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 37 میلیاردی نیکوکاران به نیازمندان ایلام

کمک 37 میلیاردی نیکوکاران به نیازمندان ایلام