مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 11:052023-01-07ورزشي

حضور رییس کمیته ملی المپیک بر سر مزار تختی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ ساعت 7:30 صبح امروز (شنبه 17 دی ماه) همزمان با پنجاه و پنجمین سالروز درگذشت جهان پهلوان غلامرضا تختی، - رییس کمیته ملی المپیک ضمن حضور در ابن بابویه به جهان پهلوان ورزش ایران ادای احترام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ ساعت 7:30 صبح امروز (شنبه 17 دی ماه) همزمان با پنجاه و پنجمین سالروز درگذشت جهان پهلوان غلامرضا تختی، محمود خسروی وفا، رییس کمیته ملی المپیک و سیدمناف هاشمی، دبیرکل کمیته، ضمن حضور در ابن بابویه به جهان پهلوان ورزش ایران ادای احترام کردند.

هر ساله در 17 دی ماه بسیاری از مسئولان، پیشکسوتان و علاقه مندان مرحوم تختی با حضور در ابن بابویه و مزار مرحوم تختی یاد و خاطر جهان پهلوان ورزش ایران را گرامی می دارند.

به همین منظور در ساعات اولیه صبح امروز خسروی وفا رییس کمیته ملی المپیک و هاشمی دبیر کل و سخنگوی کمیته با حضور بر سر مزار جهان پهلوان تختی یاد و خاطر این پهلوان مردمی و قهرمان افتخار آفرین ورزش کشور را گرامی داشته و با جمعی از پیشکسوتان کشتی که در ابن بابویه حضور داشتند دیدار و گفتگو کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور رییس کمیته ملی المپیک بر سر مزار تختی

حضور رییس کمیته ملی المپیک بر سر مزار تختی