مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 10:512023-01-07سياسي

سند پنج ساله اقامه نماز در گلستان تدوین شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آزادشهر علی اصغر فندرسکی ظهر امروز در هفتمین اجلاس استانی نماز با موضوع نماز، مدرسه، دانشگاه و خانواده و معلمان آینده در دانشگاه ازاد اسلامی واحد آزادشهر اظهار کرد: با توجه به آیات و روایات اسلامی و توصیه های پیامبر اکرم(ص) مبنی بر اینکه اقامه نماز از هرگونه گناه و فحشا جلوگیری می کند برآن شدیم تا آینده و بایدهای نماز را در سالهای آینده بررسی و تحقیق کنیم.

وی تصریح کرد: برای تدوین هرموضوع و در هر حرکتی نخست باید بدانیم وضعیت مطلوب چیست، چالش ها، نقاط ضعف، قوت و اینکه بکجا برسیم باید بدانیم.

نماینده هیات تدوین سند اقامه نماز خاطرنشان کرد: با مشارکت جمعی از اساتید، محققان و پژوهشگران، مطالعه اسناد بالادستی، خردجمعی و استفاده از صاحب نظران، مطالعات میدانی با بیش از 20 هزار ساعت در این حوزه انجام شد و نقاط ضعف، قوت، چالش ها، فرصت ها و تهدیدها تعداد 57 دستگاه استانی مورد مطالعه قرار گرفت.

وی ادامه داد: این مطالعات در سه بخش مدیریتی و تمهیدی، آموزشی و پژوهشی و فرهنگی تبلیغی انجام و در بخش مدیریتی تمهیدی 26 رویکرد با 79 اقدام عملی، در بخش آموزشی پژوهشی 8 رویکرد و 27 اقدام عملی و در بخش فرهنگی و تبلیغی 23 رویکرد با 26 اقدام عملی احصا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند پنج ساله اقامه نماز در گلستان تدوین شد

سند پنج ساله اقامه نماز در گلستان تدوین شد