مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 10:452023-01-07سياسي

هیلاری کلینتون دانشگاهی می شود


وزیر خارجه سابق ایالات متحده آمریکا دو سمت جدید در دانشگاه کلمبیا خواهد داشت و به عنوان استاد در دانشکده روابط بین الملل و عضو هیات رییسه دانشگاه در پروژه های جهانی کلمبیا فعالیت خواهد کرد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ان پی آر، قرار است هیلاری کلینتون، به عنوان استاد در دانشکده روابط بین الملل و عمومی (SIPA) و عضو هیات رییسه در پروژه های جهانی دانشگاه کلمبیا (CWP) به این دانشگاه بپیوندد.

این خبر به تازگی در پیامی از سوی لی سی بولینگر، رییس دانشگاه کلمبیا به جامعه علمی آمریکا اعلام شد.

رییس دانشگاه کلمبیا اظهار کرد: من سه دهه است که از اولین روزهای فعالیت هیلاری کلینتون به عنوان بانوی اول ایالات متحده، شخصاً او را می شناسم.

خدمات عمومی هیلاری از آن زمان به بعد گسترش یافته است، به ویژه در دوران تصدی موفقیت آمیز او به عنوان سناتور ایالت نیویورک، در نقش های چشمگیرش به عنوان وزیر امور خارجه و در دو مبارزات انتخاباتی تاریخی و رکوردشکنی اش برای ریاست جمهوری.

هیلاری کلینتون با توجه به استعدادها و ظرفیت های خارق العاده اش همراه با تجربیات زندگی خاصش، منحصربه فرد و از همه مهم تر، استثنایی است.

او می تواند در مأموریت های پژوهشی و آموزشی دانشگاه، همراه با خدمات عمومی و مشارکت برای منافع عمومی اقدامات ارزشمندی انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیلاری کلینتون دانشگاهی می شود

هیلاری کلینتون دانشگاهی می شود