مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 10:302023-01-07اقتصادي

شرکت بیش از 330 هزار شهروند در طرح «من شهردارم»


معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران از شرکت330 هزار شهروند در نظرسنجی طرح «من شهردارم» از ابتدای اجرای این طرح تا امروز خبر داد.

- معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران از شرکت330 هزار شهروند در نظرسنجی طرح من شهردارم از ابتدای اجرای این طرح تا امروز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجید باقری صبح امروز، شنبه 17 دی ماه با حضور در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه سیما با اشاره به وضعیت آلودگی هوا گفت: موضوع آلودگی هوا یک چالش برای همه است؛ ما نیز به عنوان متولی در شهرداری جزو شهروندان هستیم و خانواده ما نیز در تهران ساکن هستند.

در مورد این موضوع باید مراقبت شود که فرافکنی اتفاق نیفتد و هرکسی بر اساس سهم خود برنامه ریزی و اهتمام کند.

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران با بیان اینکه چند محور خاص در موضوع آلودگی هوا بر عهده شهرداری است، خاطرنشان کرد: در این زمینه عملکرد خوبی داشتیم؛ به طوری که سرانه فضای سبز در تهران ارتقا پیدا کرده و در برنامه های شنبه های امید و افتخار با همت شهردار، سرانه فضای سبز در تهران به سطحی بالاتر از استاندارد در قانون رسیده و هم اکنون سرانه فضای سبز برای هر نفر بیش از 15 متر مربع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت بیش از 330 هزار شهروند در طرح «من شهردارم»

شرکت بیش از 330 هزار شهروند در طرح «من شهردارم»