مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 09:402023-01-07سياسي

خانواده معظم شهدا الگوهای صبر و استقامت در راه اسلام هستند


تولیت آستان قدس رضوی خانواده معظم شهدا را اسوه صبر و استقامت در راه اسلام دانست و گفت: خانواده های معظم شهدا، سرمایه ارزشمند و معنوی ایران اسلامی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی به مناسبت وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهیدان، در منازل شهیدان مهدی، حسن و صادق انگیزه و حسین، ابوالفضل و مهدی عدالتی خدابنده حضور یافت و با خانواده این شهدای معظم دیدار و گفت وگو کرد.

تولیت آستان قدس رضوی در این دیدارها نقش والدین شهدا را در تربیت صحیح شهیدان بسیار مهم دانست و با بیان اینکه همه مدیون خون پاک شهیدان و صبر خانواده معظم شهدا هستیم، ابراز کرد: فرزند صالح محصول تربیت صحیح والدین است و در امر تربیت فرزندان مادر نقشی بسیار مهم و اثرگذار دارد.

وی با اشاره به نقش مؤثر مادر در تربیت حضرت ابوالفضل العباس (ع)، عنوان کرد: حضرت قمر بنی هاشم (ع) تحت تربیت مادری همچون حضرت ام البنین (س) پرورش یافت؛ شهیدان معظم نیز در پرتو تربیت مادرانی دلسوخته و پیرو حقیقی اسلام تربیت یافته اند.

حجت الاسلام والمسلمین مروی خانواده معظم شهدا را اسوه صبر و استقامت در راه اسلام دانست و عنوان کرد: خانواده های معظم شهدا، سرمایه ارزشمند و معنوی ایران اسلامی هستند، خوشا به حال شهیدان و خانواده شهدا که در آزمون الهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده معظم شهدا الگوهای صبر و استقامت در راه اسلام هستند

خانواده معظم شهدا الگوهای صبر و استقامت در راه اسلام هستند