مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 08:552023-01-07اجتماعي

مدارسی که 3 نسل را دیده اند/ مشق«فرسودگی»روی تخته سیاه


استان سمنان یکی از بالاترین نرخ های مدارس فرسوده و تخریبی را به خود اختصاص داده است، مدارسی که نیاز مبرم به نوسازی و بهسازی دارند و در این راه دولت از خیران نیز کمک گرفته است.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: دیوار آجری کج از کنج نرده های ابتدا کوچه آغاز و راه پیاده رو را طی می کند تا به در بزرگ آهنی سبز رنگی متصل شود دری که با یک دستش دیوار آجری سمت خیابان و با دست دیگرش دیوار آجر چین سمت کوچه 12 متری را نگه داشته است.

سال ها است که این دو دیوار و در فلزی بین شأن، میزبان هزاران دانش آموز بوده است چه پدران و پسرانی که از این در عبور نکرده اند.

نام ها عوض شدند مدرسه همان است همه چیز عوض شده جز دیوارها و کلاس ها و حیاط مدرسه.

از آن زمان که علم و ادب بود سپس شاپور شد، مدتی نامش را دانش گذاردند و سپس روی تابلویش نوشتند مطهری ؛ هنوز همان مدرسه، همان جا پابرجا است مدرسه ای که گوشه سمت چپ تابلویش با خط ریزی نوشته شده تأسیس 1335 مدارسی هنوز هم هستند که در سال 1316، 1323 و 1325 ساخته شده اند و هنوز هم اسکلت ساختمان همان است پس مدرسه مطهری آنچنان هم قدیمی نیست! مدرسه ای که به نسبت خیلی از مدارس استان سمنان نوساز حساب می شود! بنایی که همه جایش مستطیل است از محیط مدرسه، سرویس های بهداشتی، ساختمان اصلی، راهرو و کلاس ها که با سنگ قدیمی ساخته شده و هنوز هم هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارسی که 3 نسل را دیده اند/ مشق«فرسودگی»روی تخته سیاه

مدارسی که 3 نسل را دیده اند/ مشق«فرسودگی»روی تخته سیاه