مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 08:302023-01-07سياسي

شهید داود قدمی: تا لحظه رفتن، سنگر و ووظیفه ام را ترک نخواهم کرد


شهید داود قدمی در وصیت نامه اش نوشت: خدای من بسیار در تلاش بوده ام که تا برای تو باشم و برای تو بنده مخلص باشم؛ هرچند که لطفت شامل حالم بوده ولی شرمنده سرافکنده ام و امید بخشش دارم خداوند امیدانی که از مردن هراسی ندارم و برای من شهادت در راه حق و در راه وطن و ناموسم شیرین است.

- ایسنا/قم شهید داود قدمی در وصیت نامه اش نوشت: خدای من بسیار در تلاش بوده ام که تا برای تو باشم و برای تو بنده مخلص باشم؛ هرچند که لطفت شامل حالم بوده ولی شرمنده سرافکنده ام و امید بخشش دارم خداوند امیدانی که از مردن هراسی ندارم و برای من شهادت در راه حق و در راه وطن و ناموسم شیرین است.

شهید داود قدمی در اول خرداد 1343 در شهر قم به دنیا آمد و پس از چندی مجاهدت در 29 اردیبهشت ماه 1364 در سومار به شهادت رسید و در گلزار شهدای وسفونجرد از توابع قم آرام گرفت.

شهید داود قدمی در وصیت نامه اش آورده است: ما از آن خدا هستیم و باز به سوی او باز می گردیم.

پروردگارا اینک که برای رضای تو و خشنودی تو و امر خلیفه بر حق تو که نائب امام زمان (عج) نیز است، قدم به صحنه جهاد علیه کفر می گذارم و بدان امید می روم که مرا یا به فیض شهادت برسانی تا شاید کفاره ای باشد برای محو گناهانم و یا مرا بیامرزی و توبه ام را بپذیری که حال به تو نیازمندم و به غیر از تو کسی را ندارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید داود قدمی: تا لحظه رفتن، سنگر و ووظیفه ام را ترک نخواهم کرد

شهید داود قدمی: تا لحظه رفتن، سنگر و ووظیفه ام را ترک نخواهم کرد