مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 08:102023-01-07سياسي

خبر خوش برای سربازان وظیفه غایب پدر


فرمانده سازمان نظام وظیفه عمومی فراجا گفت: با ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح تمام سربازانی که دارای غیبت بوده و در حال خدمت هستند می توانند از امتیاز کسر خدمت پدر خود بهره مند شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سردار تقی مهری عصر جمعه در جریان بازدید از پادگان شهید بیگلری مشگین شهر اظهار کرد: در گذشته سربازان غایب این امتیاز را نداشتند که از مزایای کسر خدمت پدر در زمان حضور در جبهه های جنگ بهره مند شوند.

وی به افزایش حقوق سربازان اشاره کرد و گفت: از دولت محترم و مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم همانند سال گذشته که توجه خاصی به افزایش حقوق سربازان شد ، در بودجه سال 1402 نیز افزایش حق و حقوق سربازان پیش بینی شود.

وی افزود: در ماه های اخیر تعداد سربازانی که به خدمت مقدس سربازی آمدند افزایش یافته که نمونه آن در پادیگان شهید بیگلری مشگین شهر مشهود است.

وی ادامه داد: سربازان از روحیه بالایی برخوردار هستند و برای برقراری نظم و امنیت و تقویت بنیه دفاعی در کشور تلاش می کنند.

وی خاطرنشان کرد: امنیتی که در مرزهای جمهوری اسلامی برقرار است، بدون شک به علت همراهی و حضور سربازان و جوانانی است که برای خدمت نظام وظیفه در اقصی نقاط کشور حضور یافته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش برای سربازان وظیفه غایب پدر

خبر خوش برای سربازان وظیفه غایب پدر