مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 23:452023-01-06سياسي

امضای تفاهم نامه همکاری شهرداری بیرجند با کمک امداد خراسان جنوبی


در راستای توانمندسازی و ایجاد اشتغال محرومین تفاهم نامه همکاری کمیته امداد خراسان جنوبی با شهرداری بیرجند به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، در راستای توانمندی مددجویان امداد تفاهم نامه ارتقای همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی و شهرداری بیرجند امضا شد.

     تفاهم نامه محمد عرب مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با مهدی بهترین شهردار بیرجند با هدف بهره گیری از ظرفیت طرفین در ایجاد اشتغال و توانمند سازی شهروندان محروم و نیازمند تبادل شد.

تسهیل در شرایط واگذاری فضاهای در اختیار شهرداری، مشارکت با امداد در جهت برپایی نمایشگاه هاو فروشگاه های دائمی، ترویج فرهنگ کار، همکاری با امداد جهت کاریابی برای مددجویان، تامین تجهیزات و مواد اولیه اشتغال مددجویان، مشارکت در تاسیس مرکز نیکوکاری و معرفی افراد نیازمند، چکیده ای  از تعهدات شهرداری و شناسایی و معرفی افراد مستعد ایجاد شغل، ارائه مشاوره شغلی و آموزش مورد نیاز، تامین تسهیلات قرض الحسنه، پشتیبانی و بازدید ، تامین هزینه برپایی نمایشگاه ها و پرداخت مشوق ، گوشه ای از تعهدات کمیته امداد در این تفاهم نامه بود.

  محمد عرب مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی در این تفاهم نامه فی مابین با اشاره به ظرفیت های شهرداری در راستای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری شهرداری بیرجند با کمک امداد خراسان جنوبی

امضای تفاهم نامه همکاری شهرداری بیرجند با کمک امداد خراسان جنوبی