مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 17:352023-01-06بين الملل

بایدن: کشورهای دیگر جهان وصله شلوارهای جین آمریکا هم نیستند


ابیگل مارون، سخنگوی جاش هاولی، سناتور جمهوری خواه آمریکایی نیز این طور اظهار نظر کرد: این حرف فقط وقتی معنی می دهد که مغزت خمیر شده است.

- ابیگل مارون، سخنگوی جاش هاولی، سناتور جمهوری خواه آمریکایی نیز این طور اظهار نظر کرد: این حرف فقط وقتی معنی می دهد که مغزت خمیر شده است.

رییس جمهور آمریکا که گاف ها، حرکات عجیب و صحبت های نامفهومش باعث زیر سوال رفتن وضعیت سلامتش شده، جملات نامفهوم جدیدی با چاشنی توهین به سایر کشورهای جهان بیان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در بازدید و سخنرانی در محل پلی که شهرهای دو ایالت اوهایو و کنتاکی آمریکا را به هم متصل می کند، در حالی که به سنت ایراد اظهار نظرهای گیج کننده خود ادامه داد گفت، کشورهای دیگر جهان وصله شلوارهای جین آمریکا هم نیستند.

  بایدن در نزدیکی پل مشهور برنت اسپنس به ایراد سخنرانی با موضوع موفقیت هایش در زمینه تصویب بودجه های زیرساختی، اهمیت همکاری دو حزبی در مجلس سنا و همینطور خوش بینی به آینده آمریکا پرداخت.

 رییس جمهور آمریکا در این سخنرانی با موضوع تعریف از زیرساخت های آمریکا، صحبت هایی ظاهرا نامرتبط اما همراه با توهین به دیگر کشورهای جهان ایراد کرد که موجی از تعجب را در میان کاربران آمریکایی و اصحاب رسانه این کشور برانگیخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن: کشورهای دیگر جهان وصله شلوارهای جین آمریکا هم نیستند

بایدن: کشورهای دیگر جهان وصله شلوارهای جین آمریکا هم نیستند