مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 16:452023-01-06ورزشي

حسینی پور: اولویت دولت سیزدهم ارتباط مردمی است


برگزاری میز خدمت ارتباط با مردم در شهرستان نور با حضور استاندار مازندران و سایر مسئولان استانی در مصلی الغدیر نماز جمعه این شهرستان برگزار شد و به بیش از 200 نامه از تقاضاهای مردم پاسخ داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمود حسینی پور امروز به همراه مدیران دستگاه های اجرایی استان در شهرستان نور حضور یافت و دومین دیدار مردمی در مصلی الغدیر این شهرستان انجام شد.

وی افزود: مدیران هر زمانی وارد شهرستانی شوند حتی کمترین مراجعه کننده داشته باشد آن زمان ارزشیابی این مدیر مشخص می شود.

حسینی پور با اشاره به اینکه شأنیت مسئول به واسطه حرمتی است که برای مردم قائل می شود، تصریح کرد: زمانی که مشکلات مردم به طور مستقیم و به صورت چهره به چهره انجام می شود مدیران دستگاه های اجرایی نسبت به رسیدگی و حل آن مصمم تر و حساس تر خواهند شد.

وی یکی از ویژگی های دولت عدالت محور و مردمی سیزدهم را ارتباط با مردم دانست و گفت: امروز شاهد هستیم رییس جمهوری در برقراری ارتباط بدون واسطه با مردم بیشترین سهم را دارد.

قابل ذکر است، استاندار مازندران در این دیدار و در راستای پیگیری مشکلات شهروندان دستورات لازم را صادر کرد در این میز ارتباط مردمی مدیران دستگاه های اجرایی اعم از آب و فاضلاب، آب منطقه ای و راه و شهرسازی، راهداری، حمل و نقل جاده ها و بهزیستی، ورزش و ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی پور: اولویت دولت سیزدهم ارتباط مردمی است

حسینی پور: اولویت دولت سیزدهم ارتباط مردمی است