مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 16:302023-01-06سياسي

مادران و همسران شهدا ام البنین های عصر حاضر هستند


امام جمعه سمیرم با بیان اینکه مادران و همسران شهدا سربازان گمنامی هستند که راه فرزندان خود را ادامه دادند، گفت: می توان ارزش و جایگاه شهدا را برای مادران و همسران آن ها نیز قائل شد و آن ها ام البنین های عصر حاضر ما هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمیرم، حجت الاسلام سید عبدالعظیم مولازاده امام جمعه سمیرم ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر سمیرم ضمن گرامی داشت رحلت حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا گفت:  این روز را به تمام مادران و همسران شهدا  تبریک  عرض کرده و از صبر و تحمل و همچنین رشادت های این بزرگواران  تشکر می کنیم.

وی با بیان اینکه مادران و همسران  شهدا سربازان گمنامی هستند که  راه فرزندان خود را ادامه دادند، گفت: می توان ارزش و جایگاه شهدا را برای مادران و همسران آن ها نیز قائل شد و آن ها ام البنین های عصر حاضر ما هستند، هنوز هم مادرانی هستند که فرزندان خود را برای دفاع از اسلام و نظام اسلامی تقدیم می کنند.

امام جمعه سمیرم  با اشاره به قیام خونین مردم قم گفت:  مردم قم نسبت به توهین به حضرت امام خمینی(ره) در 19 دی   اعتراض کردند که این موضوع به یک قیام خونین تبدیل شد.

وی ضمن قدردانی از حضور با شکوه مردم ولایت مدار و شهیدپرور سمیرم  تشییع با شکوه شهدای گمنام در شهر سمیرم بیان کرد:مراسم با شکوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادران و همسران شهدا ام البنین های عصر حاضر هستند

مادران و همسران شهدا ام البنین های عصر حاضر هستند