مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 16:152023-01-06اقتصادي

ایجاد مرکز تست بین المللی خودروی سایپا در چمستان نور


استاندار مازندران از انعقاد قرارداد با دو سرمایه گذار خودروساز سایپا در شهرستان نور خبر داد و گفت: قرار است در قالب این قرارداد بزرگ ترین مرکز تست بین المللی خودروی سایپا در زمینی به گستره حدود 100 هکتار در بخش چمستان نور ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمود حسینی پور امروز به همراه مدیران دستگاه های اجرایی استان در شهرستان نور حضور یافت و دومین دیدار مردمی در مصلی الغدیر این شهرستان انجام شد.

استاندار مازندران با بیان اینکه مدیران هر زمانی وارد شهرستانی شوند حتی کمترین مراجعه کننده داشته باشد آن زمان ارزشیابی این مدیر مشخص می شود، اظهار کرد: در حال حاضر در مازندران دستگاه اجرایی نداریم که مسئول آن فخرفروشی کند و مردم به سختی با مدیران ارتباط برقرار کنند.

شأنیت مسئول به واسطه حرمتی است که برای مردم قائل است.

حسینی پور افزود: شاید در خیلی از کشورهای دیگر با پیشرفت تکنولوژی و ابزارهای ارتباطی رسیدگی به خواسته های مردم از این طریق انجام گیرد اما چنین سبکی در نظام اسلامی جایگاهی ندارد.

وی با بیان اینکه ارتباط مسئولان با مردم مهم ترین مزیت و ویژگی آن صله رحم است، ادامه داد: زمانی که مشکلات مردم به طور مستقیم و به صورت چهره به چهره انجام می شود مدیران دستگاه های اجرایی نسبت به رسیدگی و حل آن مصمم تر و حساس تر خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مرکز تست بین المللی خودروی سایپا در چمستان نور

ایجاد مرکز تست بین المللی خودروی سایپا در چمستان نور