مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 16:052023-01-06سياسي

نظریه پردازان اقتصادی به دنبال طرح های جدید باشند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز گفت: متخصصان در اقتصاد باید بر مبنای نیازهای کشور نظریه پردازی جدید کنند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های نماز جمعه این هفته شیراز ضمن گرامیداشت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) گفت: سال های طولانی جهاد و حماسه و مقاومت و ایثار است که تا امروز جامعه ما شهید می دهد و حق تنها اهل بیت و امام زمان (عج) است که باید به امام زمان (عج) بازگردد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس افزود: درود ما بر خانواده شهیدان عزیزی که این روزها بدن هایشان را پس از سالیان دراز به خانواده هایشان باز می گردانند ودرود ما بر خانواده سردارهایی که سر از بدنشان جدا شد؛ اما خود و خانواده هایشان محکم پای دین و انقلاب و اسلام ایستادند و عزت و عظمت اسلامی را تجدید کردند.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه از فاطمیه اول تا فاطمیه دوم و میلاد حضرت زهرا (س) ایامی است که می بایست ویژه به مباحث این بانوی باعظمت عالم اسلام بپردازیم، ادامه داد: یک جمله از خطبه حضرت را امروز محور بحث قرار می دهم و مسائلی را که در چند روز گذشته و هفته گذشته درگیر آن بوده ایم؛ حول این محور بازنگری می کنیم.

وی خاطر نشان کرد: در خطبه فدکیه این جمله است که خدای متعال ایمان را مایه تطهیر و پاکی شما از شرک قرار داده است و نماز را مایه پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظریه پردازان اقتصادی به دنبال طرح های جدید باشند

نظریه پردازان اقتصادی به دنبال طرح های جدید باشند