مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 15:352023-01-06سياسي

دشمن با ایران قوی مخالف است


فرمانده یگان شهید سلیمانی اردستان گفت: دشمنان با ایران قوی مخالف هستند و ما وظیفه داریم بصیرت جامعه را در این ارتباط و درباره موفقیتهای کشورمان در زمینه های مختلف افزایش دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن زارعی در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه اردستان، ضمن اشاره به وفات حضرت ام البنین، اظهار داشت: اگر مؤمنان طبق آیات و روایات قرآنی عمل کنند هیچ مشکلی نخواهند داشت، شیطان به انسان کافر و مشرک کاری ندارد اما قسم خورده است که مؤمنان را فریب می دهند.

وی افزود: افراد باید بصیرت داشته و با ولایت پذیری رهبر خود را بشناسند و دنباله روی وی باشند چراکه پیامبر اکرم (ص) نیز فرمودند که من دو چیز را در بین شما می گذاریم که یکی کتاب قرآن و دیگری عترت اهل بیت است که باید همواره با هم باشند و اگر جدا شوند انحراف در میان مؤمنان شکل می گیرد.

فرمانده یگان شهید سلیمانی اردستان خاطرنشان کرد: بصیرت داشتن یعنی اینکه خانم ها بدانند که حجاب برای چیست و اگر دشمن می خواهند چادر از سر خانم ها بردارد برای این است که به اسلام ضربه بزند.

زارعی تصریح کرد: دشمنان با ایران قوی مخالف می کنند بنابراین ما وظیفه داریم بصیرت را در جامعه افزایش دهیم و همچنین مردم باید اهل صبر و بردباری باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با ایران قوی مخالف است

دشمن با ایران قوی مخالف است