مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 15:002023-01-06سياسي

حجاب حریم اجتماع را از بی عفتی دور نگه می دارد


امام جمعه با تاکید بر اینکه حجاب حریم اجتماع را از بی عفتی و آلودگی های جنسی دور نگه می دارد، گفت: بی حجابی موجب می شود محیط اجتماع که محیط کار و تلاش است به محیطی برای ارضای خواسته های جنسی و امیال شهوانی تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های امروز حجاب و عفاف را از پایه های دین اسلام دانست و اظهار کرد: دستور رضاخان در هفدهم دی ماه سال 1314 برای کشف حجاب، جلوه اجرایی از اسلام زدایی و جایگزین کردن ارزش های لیبرالیستی بود که رسانه های نوین در حال تبلیغ این طرح برای نهادینه کردن آن در جامعه هستند.

وی با بیان اینکه گسترش فساد و تباهی در میان جوانان و تغییر فرهنگ و قوانین حاکم بر زن و خانواده از مهم ترین محورهایی هستند که در این نبرد رسانه ای به آنها توجه شده است افزود: افسوس که خانواده ها در خواب هستند و متوجه این خطر خانمان سوز نبوده و هم مسئولین مربوطه زمانی خود را به خواب زده و هیچ اقدامی نکردند تا امروز به این وضع گرفتار شویم.

خطیب جمعه ساوه افزود: در اثر تبلیغات رسانه ای و ماهواره ای و غفلت خانواده ها و مسئولین امر هر روز شاهد پرپر شدن حیا و عفت جوانان خود هستیم و جوانان ما را سوق به ولنگاری و برهنگی می کنند و همه ساکت و راکت نشسته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجاب حریم اجتماع را از بی عفتی دور نگه می دارد

حجاب حریم اجتماع را از بی عفتی دور نگه می دارد