مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 14:502023-01-06سياسي

حجاب تضمین کننده مصونیت و امنیت بانوان است


امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به اینکه حجاب یک واجب شرعی است و در آیه 31 سوره نور بر آن تأکید شده است، گفت: حجاب موجب کاهش آسیب های اجتماعی، - عزت و تضمین کننده مصونیت و امنیت بانوان است.

حجت الاسلام بهروز شمسی فر شانزدهم دی ماه، در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد که در مصلی الغدیر این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: اهل ایمان دعوت خدا و رسول خدا را اجابت می کنند.

وی با بیان اینکه ما چند قسم حیات داریم که نمونه آن حیات نباتی است که در قرآن آمده است خداوند زمین را حیات می دهد، اضافه کرد: نوع دیگر حیات، حیات حیوانی است به طوری که قرآن آمده است، خداوند هر موجودی را زنده می کند و خصوصیات این حیات خوردن، آشامیدن، زوج داشتن و کار و تلاش است و همه موجودات در این چرخه زندگی می کنند و این چرخه تکرار می شود تا مرگ آنان را از چرخه خارج می کند، اما انسان دارای قوه تعقل است.

شمسی فر مرحله دیگر حیات را حیات طیبه دانست و با بیان اینکه حیات طیبه مشروط به ایمان و عمل صالح است، خاطرنشان کرد: اگر انسان تقوا را در پیش نگیرد، کار به جایی می رسد که شیطان با گوش انسان می شنود، با چشم او می بیند، باطل را بر زبانش جاری و حاکم بر او می شود.

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به اینکه اگر کسی عمل صالح را در پیش نگیرد، به ظاهر زنده به زندگی است، اما در حیات ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجاب تضمین کننده مصونیت و امنیت بانوان است

حجاب تضمین کننده مصونیت و امنیت بانوان است