مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 14:352023-01-06اجتماعي

جزییات بارش برف و باران در هفته پیشِ رو/ کاهش دما تا 10 درجه در نیمه شمالی کشور


مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز یکشنبه 18 دی در سواحل خزر و اردبیل دما 8 تا 10 درجه کاهش می یابد، گفت: از یکشنبه در نیمه شمالی کشور کاهش دما داریم که تا روز سه شنبه ادامه دارد.

- صادق ضیاییان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: سامانه بارشی که وارد کشور شده است روز آینده 17 دی در هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و جنوب کرمان و فارس فعال است.

وی ادامه داد: بعدازظهر فردا در غرب و شمال غرب کشور افزایش ابر به تدریج بارش برف و باران داریم و سپس فردا شب در سواحل خزر بارش باران آغاز می شود، روز یکشنبه 18 دی در استان های ساحلی خزر و اردبیل بارش ها افزایش می یابد ضمن آنکه بارش برف و باران در مناطقی از شمال غرب و غرب کشور و همچنین ارتفاعات البرز، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روز دوشنبه 19 دی بارش ها در نوار شمالی کشور و ارتفاعات البرز ادامه خواهد داشت و روز سه شنبه در سواحل خزر باران داریم.

ضیاییان ادامه داد: روز دوشنبه 19 دی با نفوذ سامانه بارشی به جنوب غرب کشور رگبار باران، گاهی رعد و برق و همچنین وزش باد در چهارمحال و بختیاری، بخش هایی از کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان همچنین شمال بوشهر و شمال غرب فارس خواهیم داشت و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بارش برف و باران در هفته پیشِ رو/ کاهش دما تا 10 درجه در نیمه شمالی کشور

جزییات بارش برف و باران در هفته پیشِ رو/ کاهش دما تا 10 درجه در نیمه شمالی کشور