مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 14:252023-01-06سياسي

مردم منتظر انتقام خون شهیدان «سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» هستند


امام جمعه قزوین با تاکید بر اینکه مردم منتظر انتقام خون شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس هستند، گفت: باید از هرکسی که در این رفتار تروریستی نقش ایفا کرده اند انتقام بگیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد با اشاره به سالروز شهادت شهید سلیمانی اظهار کرد: شهید سلیمانی با تقویت مادی، معنوی و روحی جبهه مقاومت مانع نفوذ آمریکا و اسراییل در کشورهای منطقه شد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی با استفاده از تجریبات دفاع مقدس باعث اقتدار جبهه مقاومت در فلسطین، یمن، عراق و سوریه شدف افزود: امروز مقاومت اسلامی تمام قد در مقابل کفر و استکبار ایستاده و هر روز قوی تر از گذشته می شود.

امام جمعه موقت قزوین ادامه داد: هرجا در انقلاب اسلامی و مخصوصاً در خدمت رسانی به مردم کاری بر زمین می ماند شهید سلیمانی حضور داشت که نمونه آن سیل خوزستان بود.

وی اضافه کرد: شهید سلیمانی هیچ وقت نمی خواستند کسی خدمات ایشان را ببیند اما خدا خواست همه عالم او را ببینند و همه عالم به او احترام بگذارندر و حتی دشمنانش در مقابل او سر تعظیم فرود آوردند.

آیت الله عابدینی با بیان اینکه شهید سلیمانی علی رغم دانش سیاسی انسانی بی خدعه و صادق بود، تصریح کرد: قاسم سلیمانی فردی سیاستمدار ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم منتظر انتقام خون شهیدان «سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» هستند

مردم منتظر انتقام خون شهیدان «سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» هستند