مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 14:102023-01-06سياسي

روایتی از تشییع سردار پر افتخار اسلام در خاستگاه انقلاب


تشییع و بدرقه پیکر مطهر حاج قاسم سلیمانی و فرماندهان جبهه مقاومت در قم با حضور هزاران نفر از دلدادگان مکتب سلیمانی از جمله روزهای تاریخی و فراموش نشدنی خاستگاه انقلاب است.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها - مهدی بخشی سورکی: 16 دی ماه سال 1398، روزی که اعلام شد پیکر مطهر حاج قاسم سلیمانی و فرماندهان جبهه مقاومت پس از تشییع در تهران، در شهر کریمه اهل بیت (ع) هم تشییع خواهد شد از روزهای حماسی و تاریخی شهر مقدس قم است که هیچ گاه فراموش نمی شود.

ساعت تشییع در شهر قم را 14 اعلام کرده بودند؛ اما تا ساعت 15 پیکرهای مطهر شهدا هنوز به میدان آزادی تهران هم نرسیده بود و خیل جمعیت در تهران انتقال پیکرهای مطهر به قم را با تأخیر چند ساعته مواجه کرده بود.

در ابتدا اعلام شده بود که پیکرهای مطهر از مسجد امام حسن عسکری (ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) تشییع خواهد شد، اما پیش بینی حضور گسترده مردم موجب شد تا شورای تأمین استان قم تصمیم بر تغییر مسیر تشییع بگیرد و بلوار پیامبر اعظم جایگزین شود.

حوالی ساعت 5 عصر بود که بالگرد حامل پیکر مطهر حاج قاسم سلیمانی و فرماندهان جبهه مقاومت در قم و در محل سپاه علی بن ابی طالب (ع) بر زمین نشست.

جمعی از خانواده های معظم شهدا که در رأس آنان مادر شهیدان مهدی و مجید زین الدین قرار داشت، با گل های نرگس که به دست داشتند به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از تشییع سردار پر افتخار اسلام در خاستگاه انقلاب

روایتی از تشییع سردار پر افتخار اسلام در خاستگاه انقلاب