مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 12:002023-01-06سياسي

افزایش 3 هزار نفری سهمیه بیمه راهنمایان گردشگری در کشور


معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی از افزایش 3 هزار نفری سهمیه بیمه راهنمایان گردشگری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، علی اصغر شالبافیان در نشست با نمایندگان تشکل های گردشگری اردبیل اظهار کرد: سهمیه بیمه راهنمایان گردشگری 3000 نفر اضافه شد و راهنمایانی که در سری قبل بیمه نشده اند، می توانند در این مرحله اقدام کنند.

وی افزود: در مرحله قبل تلاش کردیم تا مشکل بیمه راهنمایان گردشگری مرتفع شود و در نتیجه دو هزار نفر از راهنمایان گردشگری که یا بیمه نداشتند و یا بیمه آنها قطع شده بود موفق به دریافت بیمه شدند.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی تاکید کرد: تسهیلات حوزه گردشگری در سال 1401 به اندازه قابل توجهی افزایش پیدا کرده است و امسال تسهیلات بند الف تبصره 18 برای تجهیز و نوسازی تاسیسات گردشگری و همچنین برای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری نیز قابل استفاده است.

  شالبافیان با اشاره به مشکلات مالیاتی تاسیسات و فعالان گردشگری، گفت: معافیت مالیاتی دو سال کرونا باید برای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری هم مانند مراکز اقامتی رعایت شود که متاسفانه در بعضی استان ها این اتفاق نمی افتد که پیگیر رفع این موضوع هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 3 هزار نفری سهمیه بیمه راهنمایان گردشگری در کشور

افزایش 3 هزار نفری سهمیه بیمه راهنمایان گردشگری در کشور