مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 10:352023-01-06حوادث

امدادرسانی به 600 مسافر گرفتار در برف در کردستان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: طی 24 ساعت گذشته در جاده های مواصلاتی استان به بیش از 600 مسافر گرفتار در برف امدادرسانی شد و 157 نفر هم اسکان اضطراری یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر کردستان، پیام جلالی اظهار کرد: امدادگران این جمعیت در شبانه روز گذشته به بیش از 600 نفر گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی کردند.

وی افزود: همچنین 157 نفر در پایگاه های امداد و نجات در محورهای مواصلاتی استان اسکان اضطراری داده شدند.

جلالی خاطرنشان کرد: نجاتگران جمعیت هلال احمر در شهرستان قروه به یک مادر باردار خدمات امدادی لازم ارائه و وی را به نیروهای فوریت پزشکی برای انتقال و انجام اقدامات درمانی تحویل دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته به حادثه دیدگان چهار مورد تصادف در محورهای استان امدادرسانی شد، ادامه داد: امدادگران تمام تلاش خود را به کار می برند که در کمترین زمان، به حادثه دیدگان در جاده ها کمک کنند.

جلالی با اشاره به آماده باش امدادگران برای مقابله با حوادث ناشی از بارش باران، برف و کولاک، گفت: افزون بر 50 تیم عملیاتی و 250 نفر روز، از امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرهای مختلف استان برای امدادرسانی به مردم در فصل زمستان و در بارش برف و کولاک آماده هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به 600 مسافر گرفتار در برف در کردستان

امدادرسانی به 600 مسافر گرفتار در برف در کردستان