مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 00:002023-01-05اقتصادي

مشکل بیمه راهنمایان گردشگری مرتفع شد


معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور گفت: مشکل بیمه راهنمایان گردشگری با پیگیری ها و اقدامات انجام شده، مرتفع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر شالبافیان عصر پنجشنبه در نشست با نمایندگان تشکل های گردشگری استان اردبیل با بیان اینکه مشکل بیمه راهنمایان گردشگری مرتفع شد، اظهار کرد: سهمیه بیمه راهنمایان گردشگری سه هزار نفر اضافه شد که در این راستا دو هزار نفر از راهنمایان گردشگری که یا بیمه نداشتند و یا بیمه آنها قطع شده بود، موفق به دریافت بیمه شدند.

وی به افزایش قابل توجه تسهیلات حوزه گردشگری در سال 1401 اشاره کرد و گفت: امسال تسهیلات بند الف تبصره 18 برای تجهیز و نوسازی تأسیسات گردشگری و همچنین برای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری نیز قابل استفاده است.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور با اشاره به آغاز رویداد اردبیل 2023 افزود: مدیریت دستگاه میراث فرهنگی استان و به ویژه حوزه گردشگری در چنین شرایطی کار یک نفر نیست و باید تشکل های گردشگری استان و فعالان این حوزه در به ثمر رسیدن صنعت گردشگری اهتمام و هم افزایی داشته باشند.

شالبافیان ادامه داد: معافیت مالیاتی دو سال کرونا باید برای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری هم مانند مراکز اقامتی رعایت شود که متأسفانه در بعضی استان ها ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل بیمه راهنمایان گردشگری مرتفع شد

مشکل بیمه راهنمایان گردشگری مرتفع شد