مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 00:002023-01-05سياسي

90 درصد مصوبات سفر قبلی استاندار محقق شده است


90 درصد مصوبات سفر قبلی استاندار اردبیل به شهرستان گردشگری سرعین تحقق پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، باقر باقرزاده شامگاه پنجشنبه در دیدار نخبگان و فعالان عرصه های مختلف شهرستان سرعین با استاندار اردبیل اظهار کرد: استکبار جهانی با همراهی امپراطوری رسانه ای خود ماه ها است در کشور ما به دنبال ایجاد فتنه، نفاق و دودستگی است اما شعور و بصیرت ملت ایران به ویژه اهالی سرعین بخش عظیمی از این حرکت دشمن را ناکام گذاشته است.

وی تصریح کرد: شهرستان سرعین جز معدود شهرستان هایی است که تحت تأثیر حرکت های شوم استکباری در ماه های اخیر قرار نگرفت بلکه مردم این شهرستان با بصیرت و وفاداری به خط ولایت سعی کردند تا استکبار جهانی و جریان نفاق را در نطفه خفه کنند.

فرماندار شهرستان سرعین گفت: مردم این شهرستان در مناسبت های ملی و مذهبی نظیر 13 آبان، 9 دی و تشییع شهدای گمنام در این شهرستان با آرمان های نظام اسلامی تجدید بیعت کرده و اطاعت خود را از خط ولایت و رهبری نشان دادند.

باقرزاده با قدردانی از حضور استاندار اردبیل در دور سوم سفرها در شهرستان گردشگری سرعین افزود: 72 مصوبه سفر قبلی استان اردبیل به این شهرستان تا 90 درصد محقق شده و در این مرحله از سفر نیز همچنان طرح ها و پروژه های مهم به ویژه در حوزه گردشگری مورد پیگیری قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد مصوبات سفر قبلی استاندار محقق شده است

90 درصد مصوبات سفر قبلی استاندار محقق شده است