مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 23:402023-01-05سياسي

موافق برگزاری کنسرت و جشنواره ها هستیم


علاقه مند به برگزاری کنسرت موسیقی و جشنواره ها در بخش های مختلف استان هستیم و با برگزاری این رویدادها هیچ مشکلی نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حامد عاملی شامگاه پنجشنبه در پاسخ به سوالات خبرنگاران در نشست مطبوعاتی در سرعین اظهار کرد: در اتفاقات اخیر که کمترین چالش را در اردبیل شاهد بودیم، آگاهی و شعور مردم اردبیل ثابت کرد که زنان و مردان این دیار لحظه ای پشت انقلاب و آرمان های به دست آمده را خالی نمی گذارند.

وی به کشته سازی و تلاش دشمن برای ایجاد نفاق در بین مردم اشاره کرد و گفت: تمام اظهارنظرهای رسانه های بیگانه در کشته سازی دانش آموز اردبیلی کذب محض بود و مردم با حضور به موقع در صحنه های مختلف پاسخی دندان شکن به بیگانگان دادند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه هیچ فردی به خاطر حوادث اخیر در بازداشتگاه به سر نمی برد، افزود: افراد دستگیر شده نیز اغلب در همان روز آزاد شدند و به غیر از افرادی که دارای سوابق ضد امنیتی داشتند، افراد دیگری در زندان حضور ندارند و زمینه آزادی آنها در کوتاه ترین زمان فراهم شد.

عاملی در مورد مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و اظهارنظرهای مختلف در مورد دوستی و هم حزبی بودن او با استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: ادیب از همکلاسی ها و هم محله ای ما نیست و در حلقه دوستان هم حزبی ما نیز قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافق برگزاری کنسرت و جشنواره ها هستیم

موافق برگزاری کنسرت و جشنواره ها هستیم