مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 23:052023-01-05اقتصادي

صدور سند برای بیش از چهار هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین


سند کشاورزی برای چهار هزار و 920 هکتار از اراضی کشاورزی این استان صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی رحماندوست از صدور سند برای بیش از چهار هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین خبر داد و اظهار کرد: این میزان مساحت شامل 525 فقره سند کشاورزی مربوط به هفت پلاک از اراضی کشاورزی است.

وی بیان داشت: مساحت کلی که برای صدور اسناد کشاورزی در استان قزوین در نظر گرفتیم 6 هزار و 288 هکتار است که بخش اعظم آن حدنگاری و منجر به صدور سند شده است.

رحماندوست تصریح کرد: این اسناد کشاورزی برای پلاک های مشک آباد با 1400 هکتار، محمدآباد گرگر 400 هکتار، رحمت آباد بزرگ 1200 هکتار، هزارجلفا 700 هکتار، حاجی تپه 600 هکتار، جعفرآباد 270 هکتار و قوشچی 350 هکتار مربوط به شهرستان بویین زهرا، آبیک و قزوین صادر شده است.

این مسئول ابراز امیدواری کرد که بر سیاست های وزارت جهاد کشاورزی صدور اسناد کشاورزی باید تا پایان دولت سیزدهم محقق و به اتمام برسد.

رحماندوست خاطرنشان کرد: صدور اسناد کشاورزی باعث می شود تا بهره بردار بخش کشاورزی بتواند از مزایای مادی و تسهیلاتی زمین خود در راستای افزایش تولید و بهره وری استفاده کند.

گفتنی است با تشکیل قرارگاه رفع تداخل اراضی استان قزوین در بهمن ماه 1400 و اقدامات جهادی کارشناسان امور اراضی، منابع طبیعی و همکاری و همراهی اداره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور سند برای بیش از چهار هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین

صدور سند برای بیش از چهار هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین