مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 21:452023-01-05اقتصادي

سخنگوی صنعت برق: تعرفه برق در فصول مختلف سال تغییر نمی کند


بر اساس آمارهای موجود، حدود 80 درصد از هموطنان کمتر از 200 کیلووات ساعت برق مصرف می کنند و آنهایی که بیشتر از این میزان مصرف دارند، در صورت کاهش مصرف، - بر اساس آمارهای موجود، حدود 80 درصد از هموطنان کمتر از 200 کیلووات ساعت برق مصرف می کنند و آنهایی که بیشتر از این میزان مصرف دارند، در صورت کاهش مصرف، هزینه های قبض آنها کاسته خواهد شد.

سخنگوی صنعت برق گفت: تعرفه های برق در تابستان و زمستان تغییر نمی کند، اما الگوی مصرف در این فصول متفاوت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق روز پنجشنبه گفت: صرفا الگوی مصرف برق در تابستان و زمستان متفاوت است؛ به طوری که برای مناطق عادی در تابستان به سبب استفاده از وسایل سرمایشی و افزایش مصرف برق، 300 کیلووات ساعت است و در دوره غیرگرم الگوی 200 کیلووات ساعت تعیین شده است.

وی ادامه داد: یعنی مشترکان خانگی که مصرف برقشان کمتر از 200 کیلووات ساعت باشد تعرفه یارانه ای داشته و مصارف مازاد بر این میزان مصرف به صورت پلکانی افزایشی محاسبه می شود.

سخنگوی صنعت برق افزود: بر اساس آمارهای موجود، حدود 80 درصد از هموطنان کمتر از 200 کیلووات ساعت برق مصرف می کنند و آنهایی که بیشتر از این میزان مصرف دارند، در صورت کاهش مصرف، هزینه های قبض آنها کاسته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی صنعت برق: تعرفه برق در فصول مختلف سال تغییر نمی کند

سخنگوی صنعت برق: تعرفه برق در فصول مختلف سال تغییر نمی کند