مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 21:452023-01-05اقتصادي

پروژه انتقال آب سدکانی سیب به دریاچه ارومیه به بهره برداری می رسد


استاندار آذربایجان غربی از بهره برداری پروژه انتقال آب سد کانی سیب به دریاچه ارومیه تا پایان سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدصادق معتمدیان عصر پنجشنبه در دیدار با اقشار مختلف مردم شهرستان پیرانشهر، اظهار کرد: یکی از پروژه مهم استان، انتقال آب سد کانی سیب به دریاچه ارومیه است که مشکل ایجاد شده برای این پروژه با کمک دانش بومی در حال ترمیم است و تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

وی اضافه کرد: هم اکنون بیشتر مطالبات مردم در اجرای پروژه انتقال آب سد کانی سیب به دریاچه ارومیه پرداخت شده و مابقی مطالبات مردم نیز در اجرای این پروژه به زودی پرداخت خواهد شد.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به طرح تحول الگوی کشت نیز گفت: دنیا به سمت کم آبی پیش می رود و تغییر الگوی کشت و جایگزینی محصولات جدید به جای محصولاتی با نیاز آبی بالا یک واقعیت انکار ناپذیر است.

طرح تغییر الگوی کشت نیازمند همکاری و همراهی مردم است معتمدیان اظهار کرد: ما در طرح تغییر الگوی کشت نیازمند همکاری و همراهی مردم هستیم تا علاوه بر کاهش محصولات با نیاز آبی بالا، بهره وری و درآمد کشاورزان را نیز افزایش دهیم.

استاندار آذربایجان غربی گفت: مرز رسمی تمرچین پیرانشهر نزدیک ترین نقطه اتصال استان های مختلف ایران به بنادر و سواحل مدیترانه است که باید از این ظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه انتقال آب سدکانی سیب به دریاچه ارومیه به بهره برداری می رسد

پروژه انتقال آب سدکانی سیب به دریاچه ارومیه به بهره برداری می رسد