مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 21:352023-01-05سياسي

سردار سلیمانی به تمام معنا سرباز ولایت بود


یکی از راویان دفاع مقدس با بیان اینکه سردار سلیمانی در عین حالی که در بالاترین رتبه فرماندهی قرار داشت، همواره خود را سرباز ولایت می دانست و به تمام معنا سرباز ولایت بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناصر رحیمی بافقی در یادواره شهادت سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی و دانشجوی شهید، امیرحسین قربانی اظهار داشت: شهید سلیمانی در مقام اخلاص در عالی ترین رتبه قرار داشت و خلوص نیت در گفتار و رفتار او و در لحظه لحظه زندگی سردار سلیمانی ملموس است .

وی با بیان اینکه حیات و شهادت حاج قاسم سلیمانی دارای درس، پند، اندرز و آموزه است، عنوان کرد: این سردار بزرگ جبهه مقاومت ویژگی های برجسته و بارزی داشت.

رحیمی بافقی یادآور شد: شهید سلیمانی نسبت به اهل بیت عصمت و طهارت توجه ویژه ای داشت و خلوص نیت، اعتقاد به اندیشه های اسلامی و ولایت فقیه از جمله ویژگی های بارز این شهید است.

این یادگار دفاع مقدس تاکید کرد: حاج قاسم، فردی متواضع و خاکی و 40 سال مرد میدان مبارزه با دشمن و عرصه جهاد اصغر و بیش از 50 سال مرد میدان جهاد اکبر و جهاد نفسانی بود.

وی، دوران دفاع مقدس را دوران با عظمت و دارای پیام ها و درس های آموزنده اعلام کرد و ادامه داد: ما اگر بتوانیم هشت سال دفاع مقدس و حقیقت رخ داده در این جنگ نابرابر را برای نسل نوجوان و جوان بیان کنیم، بخش عظیمی از گره های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی به تمام معنا سرباز ولایت بود

سردار سلیمانی به تمام معنا سرباز ولایت بود