مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 21:302023-01-05سياسي

اعلام اسامی برگزیدگان «مهرواره بانور» اردبیل


دبیر «مهرواره بانور» استان اردبیل از برگزاری جلسه داوری این مهرواره خبر داد و گفت: تعداد 5 نفر برگزیده در «مهرواره بانور» استان اردبیل به مرحله کشوری راه یافتند.

- اردبیل- دبیر مهرواره بانور استان اردبیل از برگزاری جلسه داوری این مهرواره خبر داد و گفت: تعداد 5 نفر برگزیده در  مهرواره بانور  استان اردبیل به مرحله کشوری راه یافتند.

حجت الاسلام محمد صادق قاسمی در گفت وگو با، در سخنانی به اهداف اجرای مهرواره بانور اشاره و اظهار کرد: مهرواره بانور در بخش خانواده، مسائل حوزه ازدواج و تشکیل خانواده، جمعیت و فرزندآوری، فرزند پروری، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد و سلامت در خانواده با مشارکت بانوان فعال مسجدی، فعالان فرهنگی و تبلیغی، طلاب حوزه علمیه، مسئولین هیئت های مذهبی و اقشار مختلف بانوان همزمان با سراسر کشور از مرداد تا آذر ماه 1401 در اردبیل برگزار شد.

دبیر مهرواره بانور استان اردبیل از ثبت نام 2 هزار نفر از بانوان استان اردبیل در این مهرواره خبر داد و گفت: طبق فراخوان اعلام شده در ادارات، مراکز آموزشی، اصناف و مراکز تجاری، هیئت های مذهبی، تشکل های دینی و محافل فرهنگی و دینی بانوان، تعداد 2 هزار نفر از استان اردبیل در مهرواره بانور ثبت نام کردند که در بین استان های شرکت کننده رتبه برتر را به خود اختصاص دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام اسامی برگزیدگان «مهرواره بانور» اردبیل

اعلام اسامی برگزیدگان «مهرواره بانور» اردبیل