مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 20:502023-01-05اقتصادي

ذخایر آبی مشهد بسیار محدود است


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: خشکسالی های مداوم و کاهش بارندگی در سال های اخیر منجر به افت شدید منابع آبی شهرستان مشهد شده و هم اکنون ذخایر آبی این شهر بسیار محدود است.

- حسین اسماعیلیان عصر امروز 15 دی ماه در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح شبکه جمع آوری و خط انتقال فاضلاب شهر رضویه که در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهر برگزار شد، اظهار کرد: در همین راستا برنامه ریزی های لازم انجام شده و تلاش شبانه روزی برای تامین خدمات پایدار و تامین ذخایر آب در حال انجام است.

وی افزود: شهر مشهد کمترین میزان مصرف سرانه آب در بین کلانشهرهای کشور را دارد ولی با توجه به کمبود منابع آب و اقلیم خشک منطقه، با رعایت کامل بهداشت و صرفه جویی می توان همین میزان مصرف را هم تا 50 درصد کاهش داد.

در ادمه محسن داوری، فرماندار مشهد اظهار کرد: این خبر خوش را به مردم حاشیه نشین شهر رضویه می دهیم که با دستور وزیر کشور در سفر به مشهد اتوبوس جهت تردد شهروندان رضویه تامین خواهد شد.

وی با اشاره به مشکلات آب و فاضلاب شهر رضویه افزود: باتوجه به وضعیت نامطلوب آب های سطحی در شهر رضویه امکان جمع آوری آب وجود نداشت و مردم از این موضوع ناراضی بودند.

در بازدیدهای میدانی موضوع بررسی و در دستور کار استانداری و فرمانداری قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخایر آبی مشهد بسیار محدود است

ذخایر آبی مشهد بسیار محدود است