مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 19:452023-01-05سياسي

تعیین تکلیف 1000 خودروی توقیفی در پرونده های مواد مخدر هرمزگان


تاکنون حدود 1000 خودروی توقیفی در پرونده های مواد مخدر استان هرمزگان از طریق برگزاری مزایده تعیین تکلیف شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجتبی قهرمانی در جلسه کمیته حقوقی و قضایی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان که با حضور علی جمادی معاون قضایی دادستان کل کشور در بندرعباس برگزار شد.

ضمن خوشامدگویی به معاون قضایی دادستان کل کشور و هیئت همراه، اظهار داشت: جایگاه و نقش مهم شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان، توجه هر چه بیشتر مسئولان و متولیان امر را به حمایت از این شورا از طریق اختصاص بودجه و امکانات مناسب ضروری می سازد.

قهرمانی با بیان اینکه ریاست قوه قضاییه از ابتدای دوره مسئولیت تا کنون با توجه به اشرافیت به مسائل مختلف به موضوعات به صورت تخصصی و حکیمانه ورود کرده اند، گفت: یکی از این موضوعات، ساماندهی به وضعیت پارکینگ های خودروهای توقیفی است که خوشبختانه استان هرمزگان یکی از استان های پیشرو در این خصوص می باشد و از حدود دو سال پیش برای این موضوع چاره اندیشی کرده است.

وی تصریح کرد: به منظور ساماندهی به وضعیت پارکینگ ها و تعیین تکلیف وسائط نقلیه توقیفی با هدف جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال، تاکنون حدود 1000 خودروی توقیفی در پرونده های مواد مخدر استان هرمزگان از طریق برگزاری مزایده تعیین تک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف 1000 خودروی توقیفی در پرونده های مواد مخدر هرمزگان

تعیین تکلیف 1000 خودروی توقیفی در پرونده های مواد مخدر هرمزگان