مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 18:152023-01-05اقتصادي

استاندار خراسان جنوبی: رفع مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی دنبال می شود


رفع مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی استان  در راستای رونق تولید با جدیت دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت امروز با بیان این مطلب در بازدید از واحد تولید کاغذ صنایع کاشی و سرامیک فرزاد اظهار داشت: علیرغم تمام مشکلات شاهد رونق تولید و اشتغال در بخش صنعت کشور هستیم.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مشترک بین هیئت دولت و استاندران، گفت: یکی از موضوعاتی که توسط وزارتخانه های متولی در این نشست ها مطرح می شود، تأکید بر حل مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی است.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: در نشست های مختلف هیئت دولت از استانداران خواسته می شود که با استفاده از ظرفیت های استانی و ملی مشکل فعالین اقتصادی و واحدهای تولیدی را بررسی و حل کنند.

قناعت با ذکر این نکته که ما در استان فعالان اقتصادی صاحب نام و برند از جمله واحد تولید کاشی و سرامیک فرزاد را داریم، بیان کرد: اینکه در این شرایط اقتصادی این واحد تولیدی همچنان در زمینه رونق تولید فعال است کار بسیار ارزشمندی می باشد.

به گفته وی؛ خوشبختانه با پیگیری های مستمر از سطوح ملی و استانی و تلاش و کوشش وافر مدیرکارخانه، چرخ تولید در این واحد تولیدی می چرخد و به امید خدا شاهد توسعه واحدهای جدید زیرمجموعه کاشی و سرامیک فرزاد هم هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خراسان جنوبی: رفع مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی دنبال می شود

استاندار خراسان جنوبی: رفع مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی دنبال می شود