مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 17:352023-01-05سياسي

تولید آبزیان در بوشهر افزایش می یابد/ فعال شدن تعاونی مرزنشینان


استاندار بوشهر با اشاره به اینکه با اجرای طرح های بهره وری، تولید میگو پرورشی استان به 50 هزار تن خواهد رسید گفت: تعاونی های مرزنشینی در استان بوشهر فعال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده بعد از ظهر پنج شنبه در نشست شورای گفت وگو دولت با بخش خصوصی استان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهید قاسم سلیمانی ویژگی های این سردار بزرگ اسلام را برشمرد و اظهار داشت: تمام خصوصیات اخلاقی، اخلاص و مجاهدت در شهید حاج قاسم سلیمانی وجود داشت که الگو برای همه عرصه ها و اقشار مردم محسوب می شود.

استاندار بوشهر بر رفع موانع و حل مشکلات بخش خصوصی تاکید کرد و افزود: زمینه تحقق مطالبات فعالان بخش اقتصادی، کشاورزی و تولیدکنندگان تسهیل و تسریع شود.

برگزاری 2 جشنواره بین المللی خرما و آبزیان وی با تاکید بر همکاری مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی در حل مشکلات بخش خصوصی بیان کرد: 2 مزیت مهم استان بوشهر تولید خرما و پرورش آبزیان از جمله ماهی و میگو است که در این راستا امسال 2 جشنواره بین المللی خرما و آبزیان در بوشهر برگزار می شود.

محمدی زاده رویکرد جشنواره و نمایشگاه خرما و آبزیان در بوشهر را تسریع در حل مشکلات فعالان این حوزه دانست و بیان کرد: تسریع در فروش محصول خرما کشاورزان و افزایش بهره وری در تولید آبزیان پرورشی از دیگر مزایا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید آبزیان در بوشهر افزایش می یابد/ فعال شدن تعاونی مرزنشینان

تولید آبزیان در بوشهر افزایش می یابد/ فعال شدن تعاونی مرزنشینان