مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 16:302023-01-05سياسي

عملکرد حاج قاسم باعث کینه توزی استکبار جهانی شد


عضوسابق کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حاج قاسم با ورود به جنگ با داعش آن چنان عمل کرد که باعث شکست و نابودی داعش شد، گفت: عملکرد حاج قاسم باعث ایجاد کینه سنگین در دل دشمنان و استکبار جهانی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خلیل آباد، اسماعیل کوثری عضوسابق کمیسیون  امنیت مجلس شورای اسلامی بعدازظهر امروز در جمع بسیجیان و اقشار مختلف مردم شهرستان خلیل آباد با بیان اینکه استقبال بی نظیر و بدرقه پیکر مطهر حاج قاسم در تاریخ بی سابقه بود، اظهار کرد: حاج قاسم ها، همت ها، شیرودی ها، شوشتری ها ، باقری ها وکاوه ها .

بودند که به فرمان امام لبیک گفتند و جنگ را مدیریت کردند.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی با نیروهای تحت امر خود با اخوت وبرادری برخورد داشت، افزود: وی همیشه یاران خود را از لحاظ فکری و نظامی ارتقاء می داد و این منجر شده بود که رزمندگان شیفته اخلاق و رفتار حاج قاسم شوند.

عضوسابق کمیسیون  امنیت مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حاج قاسم ها در جنگ شکوفا شدند و در تمام عملیات ها تا آخر جنگ حضور فعال داشت، گفت: بعد از جنگ به حاج قاسم ماموریت جدیدی واگذار شد که آن برقراری امنیت در سیستان و بلوچستان و مبارزه با اشرار بود که در آن زمینه هم موفق بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد حاج قاسم باعث کینه توزی استکبار جهانی شد

عملکرد حاج قاسم باعث کینه توزی استکبار جهانی شد