مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 15:352023-01-05اقتصادي

طرح مکانیزاسیون شبکه آبیاری فضای سبز شهری کامل اجرا شود


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان بر اجرای کامل طرح مکانیزه کردن آبیاری درختان و فضای سبز شهری توسط شهرداری تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علی اکبر نظری ظهر امروز در جلسه کمیسیون شهری و بهداشت شورا اظهار کرد: یکی از ضروریات اجرای پروژه های شهری در شرایط کنونی بحران آب، طرح مکانیزه کردن شبکه آبیاری و حذف سامانه سنتی، عملیات خطوط آب رسانی است.

وی  با بیان اینکه شهرداری باید مطابق با مطالعات و برنامه ریزی دقیق طرح را اجرا کند گفت: توسعه مکانیزه شبکه آب رسانی فضای سبز شهری منجر به مدیریت مصرف انرژی، صرفه جویی در مصرف آب و کاهش هزینه ها می شود.

 رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان خواستار توجه به کاشت درختان کم آب بر و گونه های بومی شد و افزود: تامین، توزیع و انتقال آب فضای سبز شهر توسط شهرداری طرح خوبی است که برای نهایی شدن آن باید از نظرات اساتید دانشگاهی نیز استفاده شود.

وی با بیان اینکه شهرداری به تنهایی نمی تواند مبلغ کل طرح مکانیزه کردن آبیاری فضای سبز شهر را تأمین کند بنابراین باید به دنبال تأمین اعتبار از دولت بود گفت: شهرداری برای طرح، برنامه جامعی را به شورا ارائه دهد تا در بودجه 1402 لحاظ و اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مکانیزاسیون شبکه آبیاری فضای سبز شهری کامل اجرا شود

طرح مکانیزاسیون شبکه آبیاری فضای سبز شهری کامل اجرا شود