مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 15:252023-01-05اقتصادي

مازندران در حوزه زیرساخت ها عقب مانده است


نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد در مجلس با اشاره به عقب ماندگی حوزه زیرساختی در استان گفت: توسعه اقتصادی با گره گشایی عملی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شمس الدین حسینی بعدازظهر پنجشنبه در جمع مسئولان شهرستان رامسر با گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی، از این شهید به عنوان مکتب ساز یاد کرد و گفت: این سردار شهید باید الگوی زندگی ما تبدیل شود.

وی با اشاره به عقب ماندگی استان در حوزه زیرساخت ها اظهار داشت: میزان سپرده گذاری و اهدای تسهیلات در غرب استان نسبت به شرق روند کاهش 60 درصد داشته است و فرمانداران منطقه باید بررسی کنند چرا سپرده گذاری بانکی و اعطای تسهیلات در غرب استان کاهش شدید دارد.

وی با تاکید براین که توسعه اقتصادی با گره گشایی و کارسازی عملی می شود، افزود: توسعه اقتصادی در منطقه به صورت ویژه دیده شود و قانون کسب و کار باید با تغییر دیدگاه توجه و عملیاتی شود.

حسینی گره ترافیکی در غرب مازندران را یکی از چالش های جدی و مهم بیان کرد و گفت: شهرداری ها و شورای اسلامی شهر باید برای توسعه رینگ شهری تلاش کنند.

این نماینده مجلس ایجاد دانشکده مستقل علوم پزشکی در غرب استان را از جمله اقدامات بیان کرد و گفت: 30 نفر عضو هیئت علمی در این دانشکده فعالیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران در حوزه زیرساخت ها عقب مانده است

مازندران در حوزه زیرساخت ها عقب مانده است