مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 15:102023-01-05بين الملل

اقرار دیرهنگام سئول به پرواز پهپاد کره شمالی بر فراز دفتر رییس جمهور


یک مقام ارتش کره جنوبی اقرار کرد که در تاریخ 26 دسامبر 2022 (پنجم دی ماه) یکی از پهپادهای کره شمالی تا نزدیکی حریم هوایی پرواز ممنوع دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی نفوذ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، با گذشت 10 روز از رخنه خبرساز پهپادهای اعزامی کره شمالی به خاک کره جنوبی، یک مقام نظامی سئول اظهارنظر قبلی ارتش درباره عدم نفوذ پهپاد پیونگ یانگ به دفتر ریاست جمهوری سئول را رد کرد.

یک مقام ارتش کره جنوبی در گفت و گو با خبرگزاری یونهاپ تایید کرد که یک پهپاد کره شمالی ماه گذشته برای مدت کوتاهی وارد منطقه پرواز ممنوع به شعاع 3.

7 کیلومتر در اطراف دفتر یون سوک یول رییس جمهور کره جنوبی در سئول شد.

طبق گزارش این رسانه دولتی کره جنوبی، اذعان با تاخیر مقام نظامی درباره نفوذ پهپاد کره شمالی به نزدیکی دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی، در شرایطی صورت گرفته که مسئولان دفاعی سئول تاکنون این موضوع را تکذیب کرده بودند.

مقام نظامی کره جنوبی که نام و هویتش فاش نشده، البته به یونهاپ گفته است که پهپاد کره شمالی نتوانست به تاسیاست امنیتی حساس کره جنوبی نزدیک شود.

اقرار دیرهنگام کره جنوبی در شرایطی انجام شد که 26 دسامبر 2022 (پنجم دی ماه) حداقل پنج پهپاد کره شمالی از مرز عبور کردند و وارد حریم هوایی کره جنوبی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقرار دیرهنگام سئول به پرواز پهپاد کره شمالی بر فراز دفتر رییس جمهور

اقرار دیرهنگام سئول به پرواز پهپاد کره شمالی بر فراز دفتر رییس جمهور