مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 15:102023-01-05اقتصادي

مدیران منفعت طلب جایی ندارند/ معیوب بودن شبکه صادراتی مازندران


استاندار مازندران با اظهار این که مدیران منفعت طلب در دولت سیزدهم جایی ندارند، بر لزوم حمایت از سرمایه گذاران در استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیید محمود حسینی پور بعدازظهر پنجشنبه در همایش سرمایه گذاری اقتصادی شهرستان بابل و بابلسر وفریدونکنار در سالن همایش مخابرات مازندران با اشاره به اینکه جنگ امروز جنگ اقتصادی است اظهار داشت: در 10 سال اخیر شعار سال محور تولید بوده است که متأسفانه به بهانه های واهی چون خود تحریمی در راستای تولید وفرصت های سرمایه گذاری کمتر گامی برداشته شده است.

حسینی پور ادامه داد: نبود فاصله میان مردم و مسئولان و اتحاد همدلی در دوران دفاع مقدس باعث پیروزی کشور در برابر دشمنان بوده است اما در حال حاضر این همدلی دراین استان از بین رفته است.

وی تصریح کرد: گاهی اوقات دولت ها با تراشیدن قوانین سخت وسنگ اندازی های پوچ درصدد به سرانجام نرسیدن کارها هستند و جواب منفی را جایگزین راه حل مناسب برای یک فرصت مناسب سرمایه گذاری می کنند اما دولت سیزدهم درصدد است که بهترین فرصت سرمایه گذاری را برای سرمایه گذاران در داخل کشور و استان مازندران بوجود بیاورد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه مدیران منفعت طلب در دولت سیزدهم جایگاه های ندارند اذعان داشت: از اولویت های ارزشیابی مدیران در دولت سیزدهم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران منفعت طلب جایی ندارند/ معیوب بودن شبکه صادراتی مازندران

مدیران منفعت طلب جایی ندارند/ معیوب بودن شبکه صادراتی مازندران