مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 13:002023-01-05ورزشي

تندروان مچ طلوع کیان را در دربی یزدیها خواباند/سرمربی ایفاسرام حاضر به مصاحبه نشد!


در جریان برگزاری پانزدهمین هفته لیگ برتر والیبال ایران دو تیم شهداب یزد و ایفاسرام اردکان در شهرآورد یزد به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت، در این دیدار جنجالی و پرحاشیه شهداب سه بر یک به پیروزی رسید.

- تندروان مچ طلوع کیان را در دربی یزدیها خواباند/سرمربی ایفاسرام حاضر به مصاحبه نشد! ایسنا/یزد در جریان برگزاری پانزدهمین هفته لیگ برتر والیبال ایران دو تیم شهداب یزد و ایفاسرام اردکان در شهرآورد یزد به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت، در این دیدار جنجالی و پرحاشیه شهداب سه بر یک به پیروزی رسید.

به دنبال برگزاری هفته پانزدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر والیبال ایران از ساعت 16 عصر روز گذشته دو تیم هم استانی یعنی شهداب و ایفاسرام اردکان در سالن اختصاصی شهداب به مصاف یکدیگر رفتند؛ رقابتی که در لحظات پایانی آن زشتی های عدم پذیرش باخت در ورزش حرفه ای بیش از بیش هویدا شد.

بلند قامتان شهداب در حالی در مقابل شاگردان سرمربی سابق خود در ایفا سرام یعنی علیرضا طلوع کیان به میدان رفتند که در ست اول و مقابل چشمان چند صد هزار تماشاگر یزدی و اردکانی با اختلاف 10 امتیاز یعنی 25 بر 15 به پیروزی رسیدند.

اما در ست دوم این دیدار که به عنوان پر تماشاگرترین دیدار این دوره از لیگ برتر والیبال ایران ثبت شد اینبلند قامتان ایفا سرام بودند که توانستند با نتیجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تندروان مچ طلوع کیان را در دربی یزدیها خواباند/سرمربی ایفاسرام حاضر به مصاحبه نشد!

تندروان مچ طلوع کیان را در دربی یزدیها خواباند/سرمربی ایفاسرام حاضر به مصاحبه نشد!